CITAT (Huggorm @ 23-01-2010, 15:03)

Undrar hur mycket toblerone man får plats med i en sådan väska?

................. fast nu var det ju inte bara en Toblerone utan kläder, restaurangbesök och någon utlandsresa med familjen, inköp för omkring 200 ooo kr om jag inte minns fel. Men Mona har ju betalat tillbaka, efter påtryckningar när saken blev känd, visserligen. Rykten säger att det var Per Nuder som läckte till pressen som en del av en intern maktstrid som Mona vann, Nuder hamnade ju på gubbhyllan.
När det gäller "väskaffären" så tycks upprördheten och ilskan vara störst inom de socialdemokratiska leden och det säger en hel del om det partiet tycker jag.
Gita
CITAT (Markus_H @ 23-01-2010, 16:18)

Sahlin måste vara en ovanligt tråkig och ointressant person eftersom hon aldrig förknippas med någon idé, förslag eller uttalande? Palme, Fälldin, Göran Persson, Bildt mfl minns man för vad de sade.
Ett av GP:s mer minnesvärda uttalande rörde ju faktiskt Mona nämligen " Att tänka är inte Monas starka sida"
Gita
Kan tillägga att jag faktiskt tycker lite synd om Mona. Som ung och söt tjej kom hon ganska långt med att vara kaxig och uppkäftig, men nu som en lite trist, bitter, medelålders tant krävs det betydligt mer.
Redigerat av Gita: 23-01-2010, 16:38