Jag har aldrig riktigt förståt det där med väskor och skor i alla fall har jag ingen överdriven lust att lägga ut flera tusen på dom,har en vännina som har ett Dressing room fullt av kläder ,och skor för flera tusen kronor paret och designeväskor,jag har liksom aldrig tyckt att det var viktigt.Men jag tycker att man får lägga pengar på det man vill och det man tycker man ha råd med,när man ser Lyxfällan kan man få rysningar när unga som äldre handla lyxvaror på kreditkort och skuldsätter sig hårt.Men vi har alla olika prioriteringar och blir man stormlycklig över skor och väskor tycker jag det är helt okej

Alla ha vi våra svagheter:)Fast när man nu flyttat ut på landet så blir allt sådant lite malplacerat !här ute är det liksom viktigare och ha bra stövlar och bra vinterjackor och fiberpälsar= glesbyggdskavaj

Man ska man på fest får man panik för inte kan man gå i fiberpäls och gummistövlar då

fick göra ett rus inne på stan i går för vi skulle på Dop i dag så jag slapp gå i fiberpäls och gummistövlar