CITAT (*Stintan* @ 23-01-2010, 09:22)

Nej varför störa sig på detta. Varför har du problem med att folk inte raderas om de varit inaktiva en viss tid? Personligen bryr jag mig inte ett skvatt och sitter inte och kollar när andra medlemar var inloggade senast om det inte är någon speciell jag saknar och inte sett på länge.
Trevlig ton...
Har nog aldrig kollat när någon var inloggad sist och det bryr jag mig heller inte om.
Och jag har inte "problem" med om folk raderas eller inte.
Tycker däremot att det är lite tråkigt ibland när en del vill ha ett alias som är upptaget av någon som aldrig varit inloggad eller var det i tidernas begynnelse.
Är också sådan som person att jag tycker att databaser av olika slag ska hållas rena, skräp (spam och dess alias osv) ska bort.
Och ja, visst är det väl skoj att få reda på hur många som faktiskt är aktiva användare (hur man än definierar det), särskilt med tanke på att Odla säger själva att de har hur-många-tusen användare-det-nu-var i en intervju. Och då undrar man ju om det är faktiska användare eller om det även är inräknat alla spam-alias som ju lär vara en hel del vid det här laget.