Jag har nog ett par beställningar på ingång i vår, det är nog Gallican Robert de Diablo av en forumist, två rosa av svennis, en låg och en klättrande.
Sen har jag tänkt beställa en klätterros. Men vilken... hmm.. Lutar just nu åt Austinrosen Constance Spry.
Andra kandidater till samma plats är Rhapsody in blue (test av zon), Alexander Mackenzie (den har fin form och är härdig), Quadra (jag har varit nyfiken av den länge, härdig, men kanske är den lite tråkig?), Alchemyst (uuuuuuuuuuuuuunderbara färger, men jag tror det är kört, den är så finkänslig så den har jag nog räknat bort).
Sen på önskelistan kvar sen förut:Le eveque (gallica), Louis-Philippe, Litte Gem (mossros), Louise Odier (doften!!), Little Rambler (gud vad söt, men zon 3-4), Hansaland (sypersnygg), Wasagaming (vart ska manha ett sånt taggmonster?), Madame Gregorie de stachelin (coola nypon), och den där låga lilla lila gallican som Svennis jämt frestar oss med..minns inte namnet nu.
--------------------
Temptations come, as a general rule, when they are sought. -Margaret Oliphant -------------------- zon 5
|