CITAT (*Stintan* @ 27-01-2010, 11:17)

Jag håller med KRT och jag tror att väldigt mycket beror på ens egen attityd vilket bemötande man får. Går man till en läkare med en negativ attityd och antar att man ändå inte får hjälp så blir antagligen det också resultatet av läkarbesöket.
Har själv stött på en läkare jag upplevde som oengagerad och oempatisk på en vårdcentral men den bad jag snabbt att få utbytt. Vem vet den läkaren kanske funkade jättebra med nästa patient.
Detsamma tycker jag!
CITAT (Bee @ 27-01-2010, 11:27)

Men skall man verkligen behöva ha med sig ett Excelformulär när man går till doktorn??
Ett formulär där man listar åkommorna i A-kolumnen, tänkbara åtgärder i B, ansvarig i C och "Klar-datum" i D?
Edit: Glömde ju den Viktigaste punkten! I kolumn E behöver det naturligtvis stå vem som ansvarar för åtgärden! Hm. Rubrikerna i D och E behöver byta plats.
Edit 2: Nu skall jag gå och äta lunch! Jag hade ju redan skrivit Ansvarig.
