CITAT (Laika @ 04-07-2004, 20:46)
Javisst, du hade väl kunna preciserat vad du ville från början. Jag tänkte väl, DU borde kunna det där med hur Round up funkar. Ja, se hur tokigt det kan bli. Jo, tillbaka till Copcat. Det verkar som att du har en förkärlek att citera honom/henne (varför använder inte alla ett namn som har en könsrelation?) Du klankar ner på Copcat och även andra, men mest Copcat på slutet. Du tar upp dammiga trådar där du direkt angriper Copcat, är det OK anser de gamla i gänget? Javisst, tycker dom unisont (med väldans få undantag) (heder åt dom föresten, undantagen alltså) Jag tycker att det är en taskig stil och att det inte passar på ett forum att tracka folk som du gör. Det är just nu undantagslöst Copcat som är ditt mål. Annars har det varit Herr Lindell, Fenja och Gossen Ruda som fått utstå spott o spe från dig. Det är inte hedervärt för en person som varit med i forumet så länge att tracka dom som är nya. Jag har fluktat lite på dom trådar där både du o Copcat är inblandade, o slås av en enda tanke. När du citerar honom/henne, varför står inte även det han/hon svarade på? Du har tagit bort sammanhanget mellan citaten och handlingen. Jag måste verkligen få framföra mitt allra varmaste tack för det fina mottagandet jag fått på forumet. Jag BAD om att inte bli attakerad av vare sig dig Posse eller den andra. Jag tror inte ens att du behövde specifiseringen, du borde ha fattat vad jag syftade på. Det är bara till att kolla på dina citat om Copcat. mvh Laika ps. Tack så hemskt mycket Renate, jag har redan lärt mig en massa här. Det är inte alla som är elaka. Dom flesta av er är hur snälla o söta som helst.ds
Nå, vad tror du "Laika" om det somliga här påstår, nämligen att vissa användare uppfinner nya identiteter vartefter, som t.ex. ska stötta deras egen sak?