Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Inspiration till något vattenporlande vid uteplats, - gärna bilder på era fontäner och liknande...
          pleximaster
          Inlägg 14-11-2009, 19:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 408
          Medlem nr: 9 317

Hej!

Jag skulle vilja ha lite vatten i mindre format vid uteplatsen, gärna något porlande. Jag skulle bli glad för förslag på olika lösningar och/eller inspirationsbilder från era egna uteplatser med vatten i någon form.

tackar på förhand plexi

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          KRT
          Inlägg 28-01-2010, 18:18
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 001
          Medlem nr: 26 121

Jag skulle också vilja ha något enkelt men ändå vatten, om det porlar är det inte fel, men jag är mest ute efter vattenrörelsen och att ge fåglar/vilt ett vattenhål..... Eftersom jag tänkte sätta det i en delav trädgården där jag ska sätta lite bambu, japanska körsbär och japanska lönnar hade något med bambu varit superhäftigt, men jag vill inte lägga en hel förmögenhet på det (växterna kommer kosta en del smile.gif).

Någon som har "budget-tips" på något japanskinspirerat och enkelt men samtidigt snyggt och i ett mindre format???

Funderar också på hur man enklast drar elen - gräver ner den i ett rör som läggs ner i gräsmattan???

--------------------
          Ärvd trädgård i sydvästra Skåne (zon 1)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 18:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon