CITAT (Hej igen @ 29-01-2010, 21:35)

Kirskål kan visst vara passande för dessa typer ... och inte alls ska vi tro att det handlar om nya medlemmar.
Tvärtom så kan det kan vara sk respektabla gamla som varit med sedan tidernas begynnelse ... det är just sådana som kan agera riktigt otäckt och veta att de flesta aldrig misstänker just den.
Exakt!....jag tror att de flesta människor, oavsett åsiktsskillnader, inte går över gränsen och börjar skicka otrevliga PM till andra forummedlemmar men någon här gör det. Jag är inte ensam måltavla men det gör mig nästan ännu argare. En forummedlem fick mail till sin arbetsplats, till sin chef, och det var undertecknat för att föra misstankarna till en annan forummedlem som inte hade något med detta att göra.
Det är så ynkligt för personen vet att man inte offentliggör ett PM för då får man alla mot sig - att namnge personen får samma effekt - så forummedlemmar som försöker hålla sig till regelverket är de som råkar illa ut medan den som roar sig med krypskytte får fortsätta roa sig på andras bekostnad.
Du som sysslar med dethär - du vet att jag vet vem du är och jag vet att du läser här - så träd fram och be om ursäkt, det skulle hedra dig.