CITAT (Blomstertanten @ 30-01-2010, 21:27)

-_-Det här börjar i mina ögon mer och mer likna en förtalskampanj !!!
Märkligt att när Ralf höll sig härifrån, för att han inte orkade med att bli oskyldigt anklagad för hot o dubbla nick, då var det ingen som nämnde det. Men nu när han blivit lite aktiv igen då helt plötsligt dyker denna disskusion upp igen.
Jag kan absolut
inte tänka mej att Ralf hotat någon överhuvudtaget !
Men om någon blivit hotad av någon så ska det naturligtvis anmälas till både admin och polisen !!!
eftersom admin inte gjort något så sluter jag mej till att de inte ansett att något hänt.
Fakta:
Gunilla och Netha anser att de har blivit trakasserade och hotade av Ralf. Gunilla berättar också att hon har mött samma beteende från "farbror Bosse" och att hon uppfattar dem som samma person. Undertecknad har också få flera PM från dessa två medlemmar, som jag inte anser är hotfulla, men som jag är övertygad om kommer från samma person. Gunilla har anmält det till admin. Admin. har inte ens besvarat hennes anmälan.
Funderingar:
Med tanke på hur de hanterat liknande fall tidigare, så är det lika sannolikt att de "duckar" som att de finner anklagelserna ogrundade. Steget till en polisanmälan känns nog för de flesta ganska stort. Personligen anser jag att admin. tyvärr får ta på sig en stor del av ansvaret för de problem som dykt upp här i form av påhopp, trakasserier och hot och som lett till att medlemmar mår illa och i vissa fall lämnat Odla. En mer aktiv moderering från admin. sida krävs för att markera var gränsen för övergrepp går.