Dags att avsluta dethär.
Berith, du kan lugna ner dig nu och sluta elda under - måste berömma dig för du är skicklig och vet hur ett forum skall hanteras

jag har aldrig gjort dig något och du har retat upp dig på mig i största allmänhet antar jag. Det har fungerat bra ändå tycker jag genom att vi alltid undvikit varandra...
Jag vägrar ta på mig någon offerroll och för att vinna sympatier - inte min stil helt enkelt. Jag blir bara förbannad - att köra med olika identiteter på ett forum har bara ett syfte, att förstöra och det är framförallt inte tillåtet.
Jag är inte speciellt rädd av mig heller och tror att någon kommer att stå utanför min dörr någon natt för fegisar gör inte så - fegisar agerar i lönndom.
Jag är nog en ganska hederlig person och vill kunna se mig själv i spegeln på morgonen och att anklaga oskyldiga personer finns helt enkelt i min värld.
Det går inte att reda upp såna här saker bland forummedlemmarna själva och jag har anmält till admin eftersom det strider mot regelverket att registrera sig med olika nick och att trakassera andra medlemmar.
Nu är det inte roligt längre och eftersom det är helt frivilligt att skriva här så är det enkelt att kliva av.
Ni får ha det så gott, även du Berith

och snart är det vår och vi får annat att göra!