Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem nr: 3 702
Brukar ni se på "Halv åtta hos mig"? Han är ju så rolig - Helge Skoog!!!! Detta är nog det enda "matprogram" jag ids titta på och det är enbart för HS´ skull. Jiddrans va rolig han är mellan varven
Vad tycker du?
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!
Medlem
Antal inlägg: 301
Medlem nr: 6 614
Jaha, det förklarar ju faktiskt varför Helge Skoog är som han är i detta program. Det är mer en roll än en personlig grej. Det ska alltså vara lite brittisk torr och sarkastisk humor. Allt som allt blir det i alla fall roligt att titta på tycker jag. Helge är förlåten. År jag förlåten som sa att han var tråkig?
Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem nr: 3 702
CITAT (eugenia @ 12-02-2010, 17:03)
Jaha, det förklarar ju faktiskt varför Helge Skoog är som han är i detta program. Det är mer en roll än en personlig grej. Det ska alltså vara lite brittisk torr och sarkastisk humor. Allt som allt blir det i alla fall roligt att titta på tycker jag. Helge är förlåten. År jag förlåten som sa att han var tråkig?
Okejdå! Du är förlåten! Javisst är det en roll han spelar! Jag tänkte inte på att nån kanske kan uppfatta det annorlunda.....Han spelar rollen "kommentator", typ....med manus utifrån vad som sagts i köket.
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!