Jag måste säga att jag beundrar dig för din uthållighet. Blir du aldrig sugen pa ngt annat, eller sötsaker, och i sådant fall, vadgör du gå? or du kan ju inte tillåata dig att köpa det du vill eller hur?
Gunilla
Hehe oj vad mycket ni äter för

Jag äter kanske för runt 500 i månaden ibland kanske lite mer, jag gör mycket potatismos med falukorv eller köttbullar (Lingonsylt till köttbullarna såklart) och potatisen får jag flera kilo av pappsen ^^ Annars när jag inte orkar koka potatis så blir det spaghetti med falukorv eller köttbullar eller fiskpinnar eller bröd med ost om det ska gnger jag orkar till affären så brukar jag köpa tomater och paprika till mackorna oxå

Jag har levt på mycket mindre än det oxå förr i tiden men konstigt nog blir jag aldrig undernärd ^^
Hade jag haft mer pengar och ork så hade jag nog gjort en hel del riktig mat, 1,6 kilo falukorv kostar 40 spänn på lidl så man kanske skulle göra ugnsbakad och korvstroganoff för det var flera år sen jag gjorde nåt sånt

Men det återstår att se, det e rätt tomt i kyl och frys nu men får pengar på torsdag

Så då blir det massa ägg oxå, gott på mackan och så kan man ju göra pannkakor ^^
[/quote]