Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kom tillbaka Aqvakul!, Jag orkar inte med allt spam.....
          Meriona
          Inlägg 23-02-2010, 19:03
          Länk hit: #1

Gäster

kompiskram.gif Nu är väl ändå semestern slut snart ...... snälla! -cry-.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          mojan
          Inlägg 23-02-2010, 22:09
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 785
          Medlem nr: 9 395

Jag skickade meddelande till Göran i lördags när första spammet dök upp.

Under helgen kom fler. Visst måste man få ta helgledigt men spammen låg kvar även hela måndagen och fler och fler blev det.
          Trist. sad.gif

Jag tycker nog att admin kunde vara lite mer aktivt nu när vår bäste spamborttagare har fått ledigt. smile.gif

--------------------
          Zon 3

Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 24-02-2010, 11:16
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

CITAT (mojan @ 23-02-2010, 22:09) *
          Jag skickade meddelande till Göran i lördags när första spammet dök upp.

Under helgen kom fler. Visst måste man få ta helgledigt men spammen låg kvar även hela måndagen och fler och fler blev det.
          Trist. sad.gif

Jag tycker nog att admin kunde vara lite mer aktivt nu när vår bäste spamborttagare har fått ledigt. smile.gif

Hur skickade du meddelandet? Via PM i så fall går det långsammare. Mejla istället det går fortare.
          Om man inte talat om för Göran att det finns spam så tas inget bort. Har sedan Aqvakul tagit ledigt skickat 5 mejl och totalt anmält 25 spam
          och samtliga är borta efter ett litet tag efter han fått de olika mejlen.

CITAT (skogstroll @ 24-02-2010, 11:13) *
          jag lider inte så mycket av det, jag brukar använda funktionen Nya inlägg och sen om det kommer massa snusk å spam så klickar jag på "markera alla trådar som lästa" eller va det heter... då ser jag dem inte mera smile.gif

Det är ju också en möjlighet men det är ju bra om de kom bort också så fort som möjligt eller hur, både medlemen och inlägget.

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-06-2025, 19:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon