Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Barn- o ungdomsdiabetes..., plötsligt i vår familj...
          tepa
          Inlägg 27-02-2010, 18:22
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 670
          Medlem nr: 13 427

Hej

För några veckor sedan rycktes mattan bort under mina fötter. Sonen, 14 år gammal hade fått diabetes. Hemska saker, det hade aldrig räknat med.
          Dom ringde från hans skola, lärarna hade misstänkt nåt och skickat honom till skolhälsovården. Det var skolhälsovårdarn som ringde. Hon sa att hans
          sockervärde var så högt så hennes mätare inte räckte till ? Först grät jag i en vecka. Sen började jag så småningom fatta. Sen fick jag skuldkänslor
          varför hade jag inte fattat, fast jag visste att han drack mycket vatten och pissade mycket!!!???

Mycket oro för framtiden finns ju, hoppas att andra som upplevt samma sak har några tröstens ord till mig...

Hälsn Tepa

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Meriona
          Inlägg 05-03-2010, 21:08
          Länk hit: #2

Gäster

Min väninnas dotter fick diabetes när hon var i samma ålder som din son. Hon har svimmat av vid något tillfälle när hon missbedömt situationen, men annars har det gått alldeles över förväntan. Det kommer gå jättebra ska du se, bara sonen inte slarvar. kompiskram.gif Och det gör han nog inte när han ser hur engagerad föräldrar och andra är runtikring. tummenupp.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 08:53

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon