Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Scarman, Erfarenhet?
          susehn
          Inlägg 08-03-2010, 18:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem nr: 14 719

I dag anlände första paketet av alla mina beställningar, tack o lov var 2 sorter slut, så nu är vårbeställningarna nere i 37 st. Knepigt att veta var man ska sätta dem just nu, med snödrivor i 1½m klassen...
          Jag jordslog dem och la dem på kallvinden med 2 lager täckväv, låter det ok?

Nåja, frågan var om nån har erfarenhet av Scarman´s rosor, jag har nämligen beställt flera av dem och är nyfiken på hur de har skött sig och förstås hur de har klarat sig?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Greta i Österbot...
          Inlägg 09-03-2010, 19:31
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 74
          Medlem nr: 12 848

Har du redan fått rosor!!!?Hjälp!Hoppas att de rosor vi beställde tillsammans håller tidtabellen ,alltså någongång islutet av mars,gärna senare ,speciellt efter en sådan vargavinter som vi nu haft.Själv har jag väldigt dålig koll på mina beställningar eftersom flera av dem inte blivit bekräftade.Antingen har jag en massa rosor som ska planteras i vår eller så ganska måttligt och då uppstår ett delikat problem......jag måste ju beställa fler rosor ! giggle.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-10-2025, 23:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon