Jo, det är den tyska John Scarman jag menar! Han har ju fått fram massor med vackra rosor, hur fick du fram bara 4 st, Kajsa? Jag beställde Old Gold, Border Queen, Scarman´s Velvet China, Vino, Zahra och så de som inte var tillgängliga just nu Jean-Jaques Voirol och Burgundy Rambler. De är förvisso ganska dyra, men som sagt, mycket vackra! Ska bli spännande att se hur det går (om de nu ens överlever tills jag får dem planterade alltså!!). De är beställda från www.Landhaus-Ettenbuehl.de, verkar för övrigt vara ett underbart resmål..... De har andra rosor också, beställde bla en ny Souvenir de dr Jamain och Windrush.
Ja du, Greta, jag hoppas också att vår sambeställning tar GOOOD tid på sig, känns lite kymigt att hysa känsliga rosor just nu.....ska du ha nåt från Floralinnea, förresten?? Farliga lockelser på dessa sidor i dessa tider!!
Kajsa! Fick du förresten nån bekräftelse när du beställde Wildrugosorna?? Jag fick ingen och hoppas nästan mellan varven att beställningen misslyckades....nääääää, DET gör jag väl ändå inte???? Eller.....?
|