Hugha! och Grattis!
Jag skulle nog gjort i byxorna tror jag!
Tycker att det är lite läskigt när de är nära bebyggelse. Min kusins hund blev attackerad av en varg nedanför deras hus trapp där den satt i godan ro för en 2-3 år sedan. Sedan dess har jag lite respekt för vargar. hade det nog innan också.....
Men jag kan känna igen mig ang. matt i benen. En gång när jag och min dåvarande sambo var ute och åkte bil sprang det något över vägen långt borta som liknade en liten björn.
Min sambo stannade bilen och gick ut en bit i skogen för att kolla spår. Jag gick också ut men höll mig nära bilen. Till slut ser jag inte min sambo längre och jag undrar var han tog vägen. Helt plötsligt kommer han skrikande och springer mot bilen. Jag sprang som en galning mot bilen och då får jag höra ett gapskratt bakom mig.
Han bara drev med mig den %¤##". Men då var jag så matt i benen så jag kunde knappt stå på dem....
Men så häftig känsla att se en varg!
När min kompis och hennes hund mötte en varg i skogen sprang vargen åt ena hållet och hon åt det andra....det skojigaste av allt var att när hon kom till bilen låste hon dörrarna innifrån!
Var i landet bor du?