Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Arrogant VD på Willab Garden, Värdelös support vid problem med Willab Gardens produkt
          Floristen
          Inlägg 14-03-2010, 13:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem nr: 938

Plasttaket på mitt väggfasta 50.000:- växthus rasade ner nu i vinter när snön började smälta. Takdelarna är endast fastklämda 1 cm i aluminiumprofiler vilket är väldigt klent på en platta som är 70 x 310 cm. Det finns ingen rekommendation hos Willab Garden i katalog eller på nätet om att jag behöver snörasskydd på intill liggande hus. Jag blev väldigt besviken och kontaktade Willab Garden för att få hjälp med åtgärder. Jag fick ett väldigt arrogant och oseriöst svar från Anders Williamsson där han avsade sig sin del av ansvaret. Jag anser att produkten och supporten är mycket bristfällig. Jag råder samtliga blivande kunder som vill köpa växthus att välja en annan leverantör. Willab Garden har ingen kvalitet på produkterna och kan inte hantera reklamationer på ett professionellt sätt. no.gif
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Takras_02.jpg ( 35.95k ) Antal nedladdningar: 120

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 14-03-2010, 21:06
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem nr: 31

Jag har för mig att det stod någonstans när jag köpte mitt Julianaväxthus att man skulle sopa bort snön från taket så jag har kämpat mig ut till växthuset för att sopa bort snön trots att det varit så höga snödrivor att jag fått vada fram.

Ju plattare taket på växthuset är desto viktigare brukar det vara att sopa bort snön. Inte ens många yrkesväxthus klarar denna mängd snö vi fått iår. Jag vet yrkesodlare som slagit sönder fönsterrutorna i taket för att låta snön rasa in då tyngden från snön har varit en risk för total kollaps för stommen.

--------------------
          Mvh Åsa

Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 15:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon