Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Arrogant VD på Willab Garden, Värdelös support vid problem med Willab Gardens produkt
          Floristen
          Inlägg 14-03-2010, 13:08
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem sedan:
          18-03-2003
          Medlem nr: 938



          Plasttaket på mitt väggfasta 50.000:- växthus rasade ner nu i vinter när snön började smälta. Takdelarna är endast fastklämda 1 cm i aluminiumprofiler vilket är väldigt klent på en platta som är 70 x 310 cm. Det finns ingen rekommendation hos Willab Garden i katalog eller på nätet om att jag behöver snörasskydd på intill liggande hus. Jag blev väldigt besviken och kontaktade Willab Garden för att få hjälp med åtgärder. Jag fick ett väldigt arrogant och oseriöst svar från Anders Williamsson där han avsade sig sin del av ansvaret. Jag anser att produkten och supporten är mycket bristfällig. Jag råder samtliga blivande kunder som vill köpa växthus att välja en annan leverantör. Willab Garden har ingen kvalitet på produkterna och kan inte hantera reklamationer på ett professionellt sätt. no.gif
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Takras_02.jpg ( 35.95k ) Antal nedladdningar: 121
           
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Crazy4Flowers
          Inlägg 15-03-2010, 08:19
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 848
          Medlem sedan:
          10-05-2009
          Medlem nr: 23 137



          Självklart blir det en för hög belastning om snön från hustaket rasar ner på växthuset, det borde stå med RÖD text att man måste ha snörasskydd på hustaket då hade detta problem inte uppstått. Det är ju där det brister, man kan tycka att dom ska ta åt sig kritiken och rätta till informationen och be om ursäkt för att informationen var bristfällig. I USA så hade dom blivit stämda, därför är dom övertydliga med alla instruktioner så det bara inte kan gå fel i onödan.

          Som konsument har du nog rätt i detta fall om det inte framgick att man skulle ha snörasskydd. Kolla med konsumentverket.


          --------------------
          Välkommen in på min hemsida www.Crazy4Flowers.se
          Börjar äntligen ljusna, men vad kallt det vart...
          // SusieQ zon 4
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-11-2025, 05:56
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon