Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Huerniajakt?, Här e jag igen på jakt efter nya Huernior...
          Annica J
          Inlägg 16-03-2010, 21:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 159
          Medlem nr: 13 211

Hej!

Kan Ni tänka er, jag hade gett upp denna sida då våran dator totalhavererar VARJE gång jag gick in på denna...Men nu-NU idag släppte den in mig.

Har flyttat och i samband med flytt och annat gav jag upp med växter (mycket tjat från olika håll7negativt) vann och jag gjorde mig av med dem...MEN jag har nu insett att mina vänner e djupt saknade och jag e på jakt efter de jag får tag i...min lilla gnista av hopp på dagarna här hemma.

Snälla vet ni vart jag kan få tag i fina exemplar? Beställa, köpa ifrån? Fick FÖR flera år sedan tag i ett fint ex från Blomsterlandet och var där kallas Starfish cactus och har försökt via dem få tag i nya-utan tur.

Snälla, vill och kan ni hjälpa mig fylla mitt tomrum? Både själsligen och fönstrena?

Mvh: Annica

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Annica J
          Inlägg 17-03-2010, 08:51
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 159
          Medlem nr: 13 211

Tack snälla för era kommentarer...De behövs crying.gif Har det riktigt kämpigt med mycket och har blivit rådd utav person (prffessionell hjälp) att jag MÅSTE satsa på mina växter-de är i en symbios med mig...HA HA HA HA tänkte jag först, men sedan när jag faktiskt tänkte efter så stämde det...
          Jag har all min kontakt via dator/mail osv med andra "växttokiga" och har under dessa sista 6-12 månaderna blivit kontaktad utav människor från olika delar utav världen-som kände/hade hört talas om MIG, om MINA växter så så jäkla korkat kan det ju knappast vara??? Elle? confused.gif Under/innan/efter flytten fastnade jag i en hemsk dal, orkade ej ta mig upp och sitter där än. Som TUR e börjar solen titta fram längre på dagarna och jag ser ljus i tunneln....Ett ljus i form av en gigantisk växt...HA HA HA, att en sådan "liten" sak kan ha så enorm betydelse??? Kan inte fatta det.
          Skulle ni hitta något/få kontakt med någon som vet eller liknande e jag jättenyfiken.

Glad att äntligen fått komma in här igen! hade faktiskt gett upp- men det funkade idag också whistling.gif bravo.gif

Kram Annica

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-01-2026, 12:53

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon