CITAT (theseraphim @ 28-03-2010, 10:29)

Tycker det här är förklädd mobbning av Ruda o de andra, hur kan man vara säker på att hon mår dåligt? Hon kanske helt enkelt struntar i normen?
Jisses vad många avskyvärda människor det finns här på forumet, in med er på tvångsvård för trångsynhet för det är då ett betydligt större problem än att några är runda och andra smala.
Jag förstår inte, hur ni kan få det till "förklädd mobbning" av det som Gossen skriver...
Men det är klart, vill man hitta "mobbning" så kan man hitta det i alla inlägg här på forumet.
Det är nog mer mobbning att kalla forummedlemmar för avskyvärda, även om vi nu har
åsiktsfrihet..
Det enda jag skulle kunna reagera på om jag ansträngde mej riktigt mycket, är i så fall underrubriken, "såg för mycket"
Av vad????
Jag begriper inte, varför man ska läsa in så mycket i vad som skrivs,
då alla inte har förmåga att uttrycka sig på samma sätt, och vara så PK i alla lägen.

CITAT (herkules @ 28-03-2010, 11:53)

haha, jag har inte vaknat på fel sida, det är visserligen grått och småkallt ute men fåglarna kvittrar och hundarna är glada, alltså är det en bra dag!
jag fattade tp:s inlägg som att det finns faktiskt människor som är tjocka/smala (alltså utanför någon slags satt norm) och inte mår dåligt av det.
men jag kanske fattade fel?
Så fattade jag det också.
Som sagt, alla kan inte skriva 100% begripligt.