Medlem
Antal inlägg: 1 182
Medlem nr: 3 210
Soligt och varmt 18 grader .Jag och Josefine satt ute i våran frukosthörna som ligger i solen halft omgiven av lavendel.. Å vad jag älskar att sitta där och äta frukost och mysa läsa tidningen och bara dofta på blommorna ,fundera på dagen
Idag ska vi bada i lilla poolen ( barnpool) den är liten men Josefine tycker det är kul iallafall
Sen blir det lite ommöblering i rabatten + rensning ÄNTLIGEN!!!!! Hoppas att alla har lika toppenväder som vi idag och får NJUTA av att bara få leva och se allt vackert . ( Jodå jag gillar faktiskt regn oxå och njuter då med ) Kramar till alla och tack för så många bra svar på alla frågor som popppar upp då och då ..
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
CITAT (råse-marie @ 17-07-2004, 09:22)
Hoppas att alla har lika toppenväder som vi idag och får NJUTA av att bara få leva och se allt vackert .
Sol här också och 16 plusgrader.... blåser lite men jag har lä på min altan... skall strax ut med kaffemuggen... sitta och bara njuta av sol och fågelsång. Hoppas också att alla har det lika fint idag och har tid att njuta av att bara finnas till. Sommarsverige är vackert.