Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Hej alla glada odliater!!!
Snart är det dags för den årliga mässträffen! Där vi alla som vill kan ses och fika tillsammans, som tidigare år blir det väl middag med Pga personliga orsaker vill jag inte ta på mig årets middagsträff ensam och vet att några vill hjälpa till så det löser sig
men det kan ju vara kul att man börjar att samla ihop sig (jag tror nog att jag varit tidigare dom andra åren)
så vad säger ni alla, många vet ju vad det innebär, men det kan ju vara många nya som vill vara med vilket är jätte skoj!!! Ska vi göra olika trådar eller en fika och en middags tråd??
jag har på förslag att vi bara säger en plats, tex som tidigare Impectas monter där man kan gå och ställa sig jämna timmar och så får man se vilka som finns där!!!! Och att det gäller alla dagarna.
Vi andra som har gjort det till en årlig träff har ju Knappar som vi sätter på oss med våra namn på, om det är nya för i år så säg till om ni vill ha knappar så säger vi till att det ska beställas (jag ber nog om en knapp och tröj tråd iallfall)
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 2 009
Medlem nr: 5 169
Jag hoppas att ni får en trevlig mässhelg alla trevliga Odlaiter Jag orkar inte komma i år heller men tänker på er och kommer att sakna träffarna och middagen. Hälsa från mig
--------------------
Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6