CITAT (Peztis @ 08-04-2010, 17:08)

Nu har jag klarat av en dag på mässan! Nu är jag trött i fötter, ben, armar, rygg och huvud efter gående och konkande... Mycket skoj att se och mycket roligt att köpa!
I alla fall, jag var vid Impectas monter kl 11 idag men jag hittade ingen direkt som verkade vara Odlait! Jag kollade om det var någon mer än jag som såg förvirrad och undrande ut men nä... Så efter kanske fem långsamma varv och mycket snurrande runt Impectas monter så gick jag därifrån utan att ha träffat några

Den enda Odlait jag träffade var Salikons eftersom hon har monter på mässan, det var ju jätteskoj!
Nästa år kanske det kan vara en idé att sätta upp en liten lapp eller vimpel som det stå ODLA på (eller något annat vettigt och påhittigt) så att vi som är nya och inte känner igen några ansikten vet vart vi ska ta vägen, då kan man ju ställa sig vid vimpeln på de tider vi har kommit överens om (och så kan tiderna stå på vimpeln/lappen också).
Eller något...

Men NEEEJ, vad är det du säger?? Jag var ju också i Impectas monter kl 11, hade två odla-knappar på mig (en på ryggsäcken och en på kameraväskan jag hade fram) men hittade ingen annan odliat mer än i en monter (frågade dock aldrig vad hon hette på odla). Såg ett par andra som såg ut att snurra runt utan att vara på fröjakt... en tjej med nåt rosa eller lila upptill (minns inte riktigt), säg bara inte att det var du.
Jag gick själv hela dagen, eller ja mellan 10-14 ca, sen fixade inte min rygg mer.
Redigerat av DykUnderYtan: 08-04-2010, 19:14