Av hela mitt hjärta Netaave vet jag hur jobbigt du har det,min bästa vän kämpar mot canser för andra gången nu och förra veckan så kom de första goda beskeden,hon har det i skelettet och levern men tumörerna i levern är nu bara små vattenblåsor och benstomen har börjat bilda kalk igen.Men det drabbar ju även oss vänner som en slägghammare man blir bedövad första tiden innan man tagit in vad som händer,det viktigaste är ju att lyssna och puffa på ett fint sätt så de inte ger upp

och att man inte glömmer bort dom efter ett tag,jag brukar skicka små korta sms med kramisar osv och emellan ringer jag eller skickar maile.Jag fick ett underbart Påsk kort där hon skrev att jag var underbar

men det är ju hon som är underbar som tar sig tid att tänka på mig!hon vet att jag tog det här hårt tänka sig att hon förstog trots det hon själv har att brottas med!ja hon är underbar och jag vill ha henne kvar i mitt liv

Hoppas innerligt att det går bra för din vän också Netaave har hon dig som vän och stöd så betyder det allt ,och ha kul tillsamans det gör henne gott också