Jeg har også letet rundt, uten å finne noe fra folk som har kjøpt drivhus derfra. Synes heller ikke husene ser spesielt lekre ut, men for meg er det aller viktigste hvor solid og skikkelig de er bygget. Imidlertid er prisen mye lavere enn tilsvarende spesifiserte hus fra "anerkjente" leverandører som Juliana, Euro-Serre osv.
At de ikke har noen referanser eller at det er noen vil bekjenne "offentlig" at de har kjøpt drivhus derfra, gjør meg litt betenkelig. Det er kanskje like lurt og heller bruke mer penger og handle et kjent merke fra en kjent leverandør, tross alt skal investeringen deles over (forhåpentligvis) ganske mange år, det viktigste er at man får noe som har god kvalitet og som man blir fornøyd med.
Planlegger å sette opp drivhus i høst, men ville gjerne bestemme meg for type ganske snart, slik at grunnarbeidene kan påbegynnes. Så de skulle være representert på en eller annen messe i Sundsvall nå til helgen, så om noen interesserte bor i nærheten har de ihvertfall mulighet til å se drivhusene i selvsyn der.
|