Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Asblomma, Vart hittar jag denna asblomma?
          port513
          Inlägg 12-07-2004, 00:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem nr: 4 059

Har letat som en tok efter asblomma av arten Stapelia grandiflora, är det någon som har denna och kan tänkas sälja ett skott till mig?

/Henrik

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          maimiti
          Inlägg 22-07-2004, 11:47
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 431
          Medlem nr: 389

CITAT (GoSatta @ 19-07-2004, 08:39)
          den där tradera annonsen skulle jag ta med en nypa salt, bilden har jag tagit på MIN asblomma och har ingenting med säljaren att göra. Han/hon har inte heller bett om lov att använda bilden så jag hoppas att den snart försvinner.

Jag tycker du ska anmäla personen till Tradera och även meddela annonsören att du vill ha betalt för att han/hon använde bilden.

Jag har anmält flera stycken på Tradera som har använt bilder från min hemsida i sina annonser, jag har aldrig blivit tillfrågad. Tyvärr verkar personalen på Tradera inte ta det på så stort allvar så för att få bukt på det måste nog alla som hittar sina bilder där anmäla det.

Ett par som jag anmälde bad mig om ursäkt med motivationen "att de inte visste att man inte fick... bla bla bla". Nu har personerna i fråga börjat norpa bilder från utländska hemsidor istället. Jag tycker att det är så d-vla fräckt att tjäna pengar på något någon annan lagt ner tid och möda på att göra.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-09-2025, 10:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon