CITAT (gräsfritt @ 21-04-2010, 20:23)

Tack för svar. Bilden har jag reducerat till 31 % innan jag laddar. Då tycker jag att siffrorna borde utebli. Hur jag skapar ett album har jag ännu inte lärt mig, det kanske inte är nödvändigt, jag har ju ett album i min dator med alla tillgängliga bilder.
Bra bild på hönan! Jag vill gärna ha möjlighet att kontakta Dig i fortsättningen om det strular till sig
per
Nu har jag minskat bilden maximalt. Vill kolla om bilden nu är ren från siffror.
Det gick tydligen bra. Hur stor kan bilden vara utan att siffror kommer in och stör?
Fråga gärna. Om jag kan svara hjälper jag gärna till, men jag är ingen vidare datorexpert. Att skapa album är inget svårt, du kan även välja om andra får titta i det eller inte. Klicka på "Hämta albumbilder" till vänster nedanför svarsrutan som du skriver i, det kommer upp en ruta där du klickar på "Skapa album och ladda upp bilder här", resten ger sig egentligen eller fråga igen om du behöver en bättre förklaring. Jag går nästan alltid via album när jag vill visa en bild just för att det stör mig att den blir förminskad så mycket annars.