Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Byta/rätta rubrik
          Peppen
          Inlägg 20-04-2010, 12:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 89
          Medlem nr: 29 175

Kan man rätta en felskrivning i rubriken på en tråd?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          gräsfritt
          Inlägg 21-04-2010, 19:23
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 45
          Medlem nr: 29 246

Tack för svar. Bilden har jag reducerat till 31 % innan jag laddar. Då tycker jag att siffrorna borde utebli. Hur jag skapar ett album har jag ännu inte lärt mig, det kanske inte är nödvändigt, jag har ju ett album i min dator med alla tillgängliga bilder.

Bra bild på hönan! Jag vill gärna ha möjlighet att kontakta Dig i fortsättningen om det strular till sig

per

Nu har jag minskat bilden maximalt. Vill kolla om bilden nu är ren från siffror.

Det gick tydligen bra. Hur stor kan bilden vara utan att siffror kommer in och stör?
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  F107DB15.jpg ( 41.2k ) Antal nedladdningar: 6

Citera
          Myosotis
          Inlägg 24-04-2010, 16:41
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (gräsfritt @ 21-04-2010, 20:23) *
          Tack för svar. Bilden har jag reducerat till 31 % innan jag laddar. Då tycker jag att siffrorna borde utebli. Hur jag skapar ett album har jag ännu inte lärt mig, det kanske inte är nödvändigt, jag har ju ett album i min dator med alla tillgängliga bilder.

Bra bild på hönan! Jag vill gärna ha möjlighet att kontakta Dig i fortsättningen om det strular till sig

per

Nu har jag minskat bilden maximalt. Vill kolla om bilden nu är ren från siffror.

Det gick tydligen bra. Hur stor kan bilden vara utan att siffror kommer in och stör?

Fråga gärna. Om jag kan svara hjälper jag gärna till, men jag är ingen vidare datorexpert. Att skapa album är inget svårt, du kan även välja om andra får titta i det eller inte. Klicka på "Hämta albumbilder" till vänster nedanför svarsrutan som du skriver i, det kommer upp en ruta där du klickar på "Skapa album och ladda upp bilder här", resten ger sig egentligen eller fråga igen om du behöver en bättre förklaring. Jag går nästan alltid via album när jag vill visa en bild just för att det stör mig att den blir förminskad så mycket annars.

--------------------
          Det ska gå.

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2025, 19:32

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon