CITAT (*Stintan* @ 26-04-2010, 16:12)

Tänk för att jag gör det, heter Kristina alltså. Jag svarar på vilka inlägg jag vill, även såna dumma inlägg som du skrev nu.
Så du är inne i hjärnan på Kristina och vet exakt hur hon tänker?
Lägg av nu!
CITAT (Anma @ 26-04-2010, 10:39)

Vita vargen, att man inte skriver i tråden betyder inte automatiskt att man inte röstar. Jag har röstat varje dag sedan jag fick kännedom om röstningen. Dessutom klickar jag för skogen varje dag också sedan flera år tillbaks, tror nog inte att jag skrivit i den tråden heller.
Men du har ju inte gjort motstånd mot att rösta på denna tråds idé?
CITAT (malarmaster @ 25-04-2010, 20:53)

jag antar att du menar mig. jag har röstat varje dag sedan jag såg tråden o det kan säkert vara 10/4.däremot har jag inte skrivit i tråden då jag inte haft något att säga om tråden. försök nu inte att på något sätt misstänkliggöra mina avsikter o försöka göra någon politisk pajkastning av det hela.mina argument för var min röst hamnar har jag redan redogjort för. Ulf
Tack för svaret!
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 25-04-2010, 20:53)

Läs noga nu:
1. mitt första inlägg i denna tråd var en bekräftelse på ett i mitt tycke mycket bra inlägg - det har jag rätt att göra utan att ifrågasättas av dig!
2. du blir otrevlig mot mig när jag inte tycker att jag behöver redovisa för dig vad jag röstat på
3. ditt senaste inlägg verkar så förvirrat att jag inte vet riktigt vad jag ska svara....?
Du är enbart oförskämd!
4. jag tänker inte svara dig på fler inlägg, bara så du vet!

Du heter inte Malarmaster men du väljer att svara för honom. Föör mitt inlägg till honom var det som du svarade.
Ack att ni kan läsa andras tankar!