CITAT (Vildhavre @ 29-04-2010, 14:01)

Mina planer än så länge är att gräva upp och odla grönsaker på den bortre biten, och så flyttar jag alla perenner allt eftersom till den närmre biten. Sen får jag väl ta ställning till vad som ska vara vart till hösten när jag ser hur växter ser ut. Just nu flyttar jag allt till lämpligaste lediga plats..
vad långt du har kommit och det tar sig. jag har med satt lite perenner och sånt närmre kanten/gången och sedan odla i mitten och i neder delen. känns bättre att ha sånt man ska äte i mitten ifrån ''folk'' som ev kan förstöra eller slänga skit på.
CITAT (mieb @ 01-05-2010, 23:17)

Idag har jag planterat massor av perenner på lotten. Och ett träd!
Jag hade ju planterat en klängros i mittrundeln där jag hade tänkt att bygga ett rostorn. Men jag ändrade mig och flyttade rosen och planterade en rosenapel där istället. Det kommer att bli så fint när trädet har växt till sig lite.
vad snyggt du har fått det
det blir nog vackert med ett träd där i mitten, jag skulle också vilja ha träd men det blir nog tyvärr för stort. eller kanske man kan smuggla in ett persikoträd.
CITAT (Meriona @ 02-05-2010, 09:19)

Herrejösses, jag undrade varför du lag så enorma stenbumlingar i odlingsbäddarna för, när jag klickar på bilden ser jag ju att det är SÄCKAR!
Fliset ser jättesnyggt ut!

haha jag undrade samma sak varför där låg en massa sten. för det såg verkligen ut som det innan man klickade upp.
CITAT (cic @ 02-05-2010, 09:23)

OJ! En lotttråd!

Jag som gjorde en egen bara för att skryta..
Ni har så STORA lotter! Och min är det mest gräs på, men det gillar jag för då finns det utrymme för mig att göra massor.

Vet bara inte i vilken ända jag ska börja..
grattis till lotten
---------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
det var visst frost inatt (ner till -2c) hoppas att alla mina kryddor klarade sig, ska iväg nu snart och kolla
så här ser det ut nu senast
album länk
http://www.pixbox.se/alb_show_id1179242_page0.html
Redigerat av flaxss: 02-05-2010, 11:59