CITAT (Fru JD @ 05-05-2010, 20:56)

Tack alla snälla! Era ord, råd och tips hjälper!! Så underbart skönt att få lite konkreta tips om hur man kan dela upp, avvakta och beta av. Jag ska ta det lite lugnare har jag bestämt mig nu, med hjälp av era klokheter. Jag gissar att jag var så inne på det här med trädgården just, jag har ju planerat o funderat o tänkt på detta ända sedan vi fick klart att vi fick köpa huset. Har haft trädgårdsdrömmar sedan så länge och plöjt trädgårdslitteratur. Har småövat i liten skala på vårt lantställe långt härifrån.
Så när vi flyttade in så ville jag att allt skulle hända med en gång. Men det är nog så att just i år så får jag vara nöjd och glad bara med att HA en trädgård som någon så bra skrev och om jag får gjort 0,5% så lovar jag att ska FÖRSÖKA vara nöjd med det också.... Tack återigen!!!! Jag uppskattar det verkligen!
PS. Är lite ny på denna sida. Finns det bilder och foton från era trädgårdar, som jag kan få njuta av i väntan på min egen?
PS En gammal fin järnsäng i trädgården att vila i låter helt underbart!!!
hej!
Gå in på olika medlemmars sidor och titta på albumen. Där kan du få uppslag och njuta av olika trädgårdar.