CITAT (netha @ 07-05-2010, 20:18)

Du kan ladda ner här ..
Skype .. helt gratis.
Har du dator med inbyggd webbkamera och mikrofon så behövs inget mer ...
Om inte, så köper du en webbkamera. Du behöver inga hörlurar ... du pratar "i luften" som vid vanliga samtal.
Jag har nyligt, tillsammans med syrra, introducerat ett par i Skypes värld ... de hade barn och barnbarn
på Svalbard.
Ang. Halebop ... dotter har den och den verkar vara mycket dyrare än Telia vänner t.ex
Halebop är väl mest för dem som skickar massor med sms men inte ringer så mycket.
Dottern ska byta till Telia väner så fort bindningstiden går ut.
Jag har fast telefoni IP men den är gratis förutom liten samtalskostnad, men den används sällan.
Telia fast sa jag upp för många år sedan ... är inte beredd att betala abonnemangsavgifter.
Men tusen tack netha! Här sitter jag och känner ensamhet för att ungarna är i Norge dit jag kan köra bil på 8 timmar, Svalbard känns väldigt långt borta! Jag ska erkänna att jag vet inte var det ligger så här på rak arm=0) Men det låter kallt!
Jag har bara en struntdator har jag förstått, ingen webbkamera eller microfon=0(
Jag ska ladda ner och kolla närmare i morron om detta med skype, tack ännu en gång för att ni hjälper en ovetande! Det borde faktiskt komma per post/mail om alla möjligheter som finns för oss ovetande och funderare på sånt här!!! Nämen nu kom jag på nåt: Jag har ju sagt upp all reklam för att rädda skogen.
Redigerat av sqrulan: 07-05-2010, 19:42