Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Var hittar jag drWesterlund
          Lottiz
          Inlägg 14-05-2010, 19:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 160
          Medlem nr: 2 862

Trodde den stog i var mans fönster, men efter ett års letande har jag fortfarande ingen. Förlorar varje auktion på tradera (är jag snål?), den finns inte på platsskolorna och ingen jag frågar kan bjuda på en stickling.

Var ska jag leta för att hitta dr Westerlund?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Tottes matte
          Inlägg 15-05-2010, 10:46
          Länk hit: #2

Gäster

CITAT (Lottiz @ 14-05-2010, 20:11) *
          Trodde den stog i var mans fönster, men efter ett års letande har jag fortfarande ingen. Förlorar varje auktion på tradera (är jag snål?), den finns inte på platsskolorna och ingen jag frågar kan bjuda på en stickling.

Var ska jag leta för att hitta dr Westerlund?

Hej, Lottiz´date,

Jag hittade den flera veckor sedan på Blomsterlandet, men den blev sabbt slut. Skulle köpt den men maken tyckte att den luktar pyton så vi gjorde en mellanting. Det fanns en doftpelargon som är väldigt ljus i bladen och myyyyket flikig. Doftar ingeet om man inte rör den, annars godkänt av maken för jag vägrade lämna hyllan utan en doftpelargon. Jag minns inte namnet just nu.
          Har du kollat på nätet hos Wibrant i Rockdala? de brukar ha allt mellan himmel och jord när det gäller pelargoner och fuchior? om de inte har den så kan du fråga dem vart du kan vända dig till?

Jag hadde endast hört/läst i blomböckerna om den, men inte träffat på hos någon häromkring även att det finns tiotal växtodlingar. Fråga annars Blomsterlandet om de får in mer av den. Ledsen, men kommer nog igen för förfrågan har varit större än de har fått in den. sweatingbullets.gif fr. Tottes matte

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-11-2025, 07:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon