CITAT (amaira @ 27-07-2004, 16:56)
Hej Inga!
Nu förstår jag inte.
Om vi (jag i alla fall) bara är tydlig i rubriken, så tar ju trådar här, inget utrymme från någon annan, och ingen som inte vill behöver bläddra i dessa trådar!
Kan inte vi som vill, få ha våra insekter, och våra trådar, och våra frågor, och våra samtal, och våra bilder, om dom - dom finns ju i alla fall i trädgården... (det är ju ett trädgårdsforum)
Jag håller mig på "småprat" och låter de (kanske mer) seriösa trädgårdsmänniskorna få ha de andra avdelningarna i fred.
Jag kan inte se att jag "stör" genom att skriva som jag gör, och visa mina bilder på det viset som jag gör.
Låt bli mina trådar bara, så är saken ur världen.
Kramisar från amaira :)
Det var inte meningen att någon skulle ta illa vid sig men det finns ju som Fenja skrev en insektstråd som ni kan använda. Sedan är jag personligen inte berörd utan tycker det är intressant att se era bilder men man kan ju se alla i era album också eller hur?
Jag skrev ju att det var underbara bilder och visst ska ni ha era insekter kvar det var inte så jag menade.
Det jag menar med utrymme var att det tar ju mycket plats i Odlas server med alla dessa bilder och när man vill bläddra och se tar det också tid. För ett bra tag sedan var det prat om detta med mycket bilder stora och små att det tar plats men det kanske ni inte kommer ihåg. Jag kommer inte heller ihåg hur länge sedan det var men det blev stoppat av Ingemar.
Jag hoppas att du (ni) fortsätter att ta era underbara bilder det var inte så jag menade men de kanske hör hemma under Insektstråden så behöver ni inte heller komma ihåg att skriva speciella rubrik utan bara spinna på. De undviker ju den tråden automatiskt då som INTE vill titta. / Inga