CITAT (Berith @ 18-05-2010, 09:25)

Jo men visst är han moderator?

NEJ det är han INTE!! (Förlåt aqva att jag lägger mig i, men ibland så kan jag bara inte hålla tyst)
En moderator får gå in och ta bort inlägg som medlemmar skrivit för att de är kränkande, olämpliga med mera med mera. En moderator ha befogenheter att ge varningar om någon bryter mot forumregler och att stänga av medlemmar om upprepade gånger fått varningar. En moderator får stänga trådar som spårat ur. Aqva får inte göra något av detta.
Aqva har i uppdrag att ta bort uppenbara spaminlägg. Okej, nu kanske du kommer med att han då visst får ta bort inlägg som medlemmar skrivit, men sirru, det är en stor skillnad. Jättestor skillnad. Om du inte ser den skillnaden så är det bara att beklaga, för då har du uppenbarligen ganska stora problem med att du har otur när du tänker. (Jo, detta är ett påhopp, men ett snällt sådant och renhårigare än de du brukar komma med, gömda i frågor).
Jag fattar verkligen inte varför du har sådana problem med det, Berith. okej, nu kommer du med ditt vanliga "nej jag har inga problem med detta, jag är bara nyfiken" men i detta fall har du ältat i evigheter och då kan jag inte annat än tolka det som att du faktiskt HAR problem med detta. Släpp det och gå vidare, i jisse namn.