Medlem
Antal inlägg: 154
Medlem nr: 6
Jag tycker de flesta verkar vara överens om Aqvakuls roll som spamborttagare. Anledningen att jag frågade om Aqvakul kunde tänka sig denna uppgift berodde på att han alltid skickade vidare till mig när det kom in spam. För att snabbare få bort spam tyckte jag det var en bra ide om Aqvakul kunde ta bort dem direkt istället. Aqvakul har inga andra befogenheter och så vitt jag vet har han inte missbrukat sin roll och tagit bort andra inlägg. Jag kan se alla inlägg, även borttagna, om så skulle vara fallet. Nu kommer det inte in så många spam längre men om det kommer in något kan Aqvakul plocka bort dem direkt vilket jag tycker är jättebra.
När det gäller moderatorer så skulle det vara bra ibland med någon som är inne i forumet och kan städa vid behov men det måste i så fall vara någon opartisk person och då lämpligen någon från Odla.nu. Precis som någon skrev så tycker vi inte det är så stort problem även om det blir en del tjabb i bland. Har ni andra idéer om detta så kom gärna med förslag hur vi kan lösa det.