CITAT (Copycat @ 27-07-2004, 21:41)
Nej, nej, snälla Inga. Ta det inte så. Jag menar bara att det kan ju faktiskt finnas andra som tycker som du, att det tar en evighet att ta sig igenom tråden för alla bilderna. Men jag undrade bara VAR jag skulle ta vägen med mina frågor. Varför inte mötas halvvägs? Den som har en "läskig" bild i en tråd ska tala om det tydligt i rubriken. Då borde väl alla vara nöjda, eller?

Hej igen
Tänkte inte skriva mera om denna fråga men kan inte låta bli.
Det kanske inte tar så stor plats på servern men ju fler bilder man lägger i inläggen tar det längre tid ladda ner o.s.v. Det finns de som citerar med bilden en gång till, det kanske är lite onödigt att ta med bilden igen tycker jag.
Man kanske inte behöver 3-4 st bilder i inlägget uppifrån,underifrån m.m. utan bara 1 st och hänvisa till sitt album eller hemsida för resterande bilder.
Jag personligen har ADSL men tycker att på sista tiden har det gått långsammare att ladda inlägg m.m.
Vi kan gå halva vägen men jag vidhåller fortfarande som Andreas i Uppsala att öppna en nytt forum för Djur och insekter (men att man även där varnar) eftersom ni som fotograferar tar så underbara bilder att många vill se dem och sedan i Småprat ge en vink om att det finns bilder m.m. i detta forum om man nu inte tycker att svaren dyker upp lika bra som i småprat.
Jag hade en väninna en gång som kollade mina LP-skivor och kom till en med bild av en orm på fodralet, hon kastade alla skivorna på golvet och rusade in till sig, vi bodde mitt emot varandra så jag vet hur jobbigt det kan vara om man har fobi för någonting. Det är ju något man inte kan rå för och väldigt hemskt för dem som lider av detta. /Inga