CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-05-2010, 18:39)

abbe att du är jävligt, det vet ju alla här men jag trodde inte att du sjunker så lågt. Men tycker du det är roligt att göra sig lustig över en sjul människa, varsago gör det. Jag skrattar sen när det drabbar dig.....
Och vad vill du säga med det?
Oj!
Jag vet inte om jag har sagt det förut! Men jag skojar bara. För att förtydliga detta så tar jag och skriver det som min signatur, så ni vet. Elisabeth, jag känner inte dig, jag gör inte narr av din yrsel eller något. Jag skojar bara med dig, det du visar och säger på odla.nu, den du är här, det är den personen jag skojar om. Dock menar jag inget illa om dig, ditt riktiga du, för du är säkert lika underbar som alla andra människor, och jag skulle aldrig få för mig att säga något så ont till dig i verklighet
Hoppas ni har förståelse för min humor! Inspiration till denna typ av humor fick jag av före detta händelser på odla.nu, att det bästa är att skoja till det lite på det heta och onda viset. Om ni känner er, ja vad ska man säga, illa tillfreds med mina skämt, var vänlig PM:a det till mig så skickar jag direkt en förlåtelse tillbaka! Annars är odla.nu en underbar sida (som de flesta är överrens om) att vara på och önskar att jag får vara här och böka till ett och annat, men bara för att det är kul att skoja med identiteterna här på odla.nu som inte jag har en susning om och inget annat!
Redigerat av abbbe: 21-05-2010, 15:38