CITAT (skogstroll @ 21-05-2010, 16:46)

man behöver ju inte gå in för att skoja om sjukdomar eller annat, varför liksom? att säga nåt på nätet istället för i verklighet ger ju verkligen inget modigt eller moget intryck om man säger så
Det är kul, jag håller oftast på med parodier och sådant. Jag vill att fler ska tycka att det är kul, och det finns säkert en och en annan som tycker det är kul. Det är viktigt att man vågar. Allting behöver ju inte vara som man vill ha det, både i nätet eller i verkligheten, så jag tycker att det är bra ifall någon har en annan attityd här på odlas forum. Men det viktiga är ju att jag säger att allt är skämt och att jag menar inget illa, och bara ovanstående svarar ju för att den jag skojar om inte behöver bli upprörd! Jag tänker t.ex. inte fortsätta trycka ner någon tills den människan blir tokig eller något, utan bara slänga in ett skämt om någon eller något då och då, så får man ta det med en klackspark och tänka på att det bara är en skojare!
och att jag skojar om en sjukdom t.ex. behöver inte vara något negativt, utan det kan vara positivt beroende på hur man ser det. Man kan ju tänka som så att det är i alla fall bra att man inte ignoreras och ses som en tråkig person bara för att man är yr, utan att man också kan lyftas fram och bli centrum för alla andra!
Sen har jag sett att det även finns vissa som söker upp personer på odlas forum och försöker komma fram till de mest privata sakerna med personen. Men så är det inte för mig, går aldrig in i någons profil utan tittar bara runt på trådarna och tar sats därifrån. Finns det något skämt man kan slänga in så får det väl bli så. annars menar jag aldrig något dumt om någon på något annat sätt!
Var förresten ute i skogen för att ta en promenad i morse men såg något stort, grått och riktigt fult, måste ha varit ett troll! - det var väl inte du skogstroll?
Redigerat av abbbe: 21-05-2010, 16:01