CITAT (abbbe @ 22-05-2010, 10:37)

Ja, ellerhur, jag håller med Gita! Här är det känsligt, allvarligt och otåligt av en anledning (lugnt, jag är i alla fall inte i närheten för att vara farlig). Måste vara brist på ett växtnäringsämne!
Kan t.ex. tycka att du Stintan inte för med dig något speciellt till detta forum enligt mig och säkert andra, så varför skulle jag lägga av med mina s.k. skämt när du ska få vara här och spela polis?
nej men med tanke på denna tråd (läs själv) så är det kanske inte så snällt att skoja om det. du kunde ju ha valt ett bättre alt att skoja om (om du nu var tvungen att skoja).
http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=96108alla på detta forum har nåt att tillföra, vad tillförde ditt skämt om yrsel detta forum ?
varför skulle du inte lägga av med dina skämt om du ska vara så personlig ? man kan skämta på olika sätt. du bör ändra din ''skämt stil''.
vad kommer härnäst ? ska du skämta om att jag ska flytta hem till fjollträsk eller ?
jag själv och säkert fler har nog skämtat om personliga saker när det ''hettat'' till eller gått över gränsen, men skillnaden är att skulle jag göra det så skulle jag ångra det efteråt och säga förlåt om jag gick över gränsen. visst du skriver Om personen vill att du ska säga förlot så gör du det. men bara OM.
men med dig gör du ju det öppet med vilje och vill göra det.