Inte blir jag sur/ledsen inte.

Vill ni hitta person påhopp så ska ni besöka vilken svensk skola som helst. Jag har blivit emun mot sånt (lol). Tack iallafall Copycat. Det är ädelt av dig

Fortsätt så
Min dynga kommer efter att jag pratat med en advokat. Den här advoktaen är en av uppsalas bästa,samtidigt är han delägare i friman som har kontor i Uppsala,Stockholm, Malmö, Göteborg och förut även Bryssel. Någon dynga skulle jag inte kalla det, bara att jag är väldigt arg över hur släpphänt och naivt sverige blivit.
Det jag pratade om skulle kanske inte hända i första taget, det var mer en beskrivning av hur vårt straffsystem fungerar. Det är samma sak med en mor som inte straffar sina barn. Såna barn lär sig inte vad ett nej är och det är inte bra, tro mig

Det ska vara så här, mothuggit det är ett tecken på vår demokrati. Det konstiga är att jag bara fåt höra att vi inte vet något.Kan ni istället berätta? Varför ska vi ha messtraff? Varför ska inte brottslingar sona sina brott.
Visst är det hemskt för uteliggare(vet några) och suputer etc, men vad har det att göra med mördare,gangsters och rånares fängelsestraff att göra. Jag vill ha hårdare straff för alvarliga grejer inte för små potatis.
Andreas