CITAT (Motti @ 02-06-2010, 00:45)

Ska bli väldigt intressant att höra vad Henning Mankel säger han var ju med på en av båtarna.Om jag var på en fredlig båt som fraktade förnödenheter på internationelt vatten och komandosoldater plötsligt hoppade ombord med K-pistar knivar grananter osv då skulle jag bli skiträdd känna mig hotad och försvara mig och slås för mitt liv med det som fanns till hands.
Bäst hade varit att lägga sig ner för gör man motstånd så ger man ju commandosoldaterna rätt att försvara sig med de medel de har. Ungefär som när svenska polisen ingriper vid kravaller, vill man slippa problem så lägg dig ner eller sätt dig på knä.
CITAT (Solstorm @ 02-06-2010, 09:05)

Theseraphim i ditt inlägg som du gjort 23.35 citerar du Marcus men citatet stämmer ju inte alls med hans inlägg. Du får det att se ut som om han skrivit något som han inte har.
Det är något skumt med odla ibland, har hänt förut när jag skriver flera inlägg inom samma tråd att forumet av någon anledning bankar ihop dem till samma svar så det är inte min mening att röra till det utan det verkar finnas ett bugg i systemet.