Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Änglatrumpet
          hansalter
          Inlägg 07-06-2010, 16:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 11
          Medlem nr: 15 604

En av mina änglatrumpeter bryter inga nya skott, utan står som en rak grön stam, ca 3 cm i diameter. Den ser frisk och fin ut i stammen. Har försökt med våta trasor på stammen tidvis, men det har intehjälpt på denna plantan.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fuchsian
          Inlägg 07-06-2010, 16:54
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (hansalter @ 07-06-2010, 17:35) *
          En av mina änglatrumpeter bryter inga nya skott, utan står som en rak grön stam, ca 3 cm i diameter. Den ser frisk och fin ut i stammen. Har försökt med våta trasor på stammen tidvis, men det har intehjälpt på denna plantan.

hej, om stammen ser bra ut så vänta och se, de är lite luriga dom rackarna. Använd en duscflaska med ljummet vatten, så du inte dra bort ev, pyttesmå lövanlag. Jag vet inte annat än vänta och se, om du har kollar rötterna och get den näring, så då är den en surpotta, men den kommer om den inte visar några sjukdomstecken. .....Jag älskar dom också. Köpte en gulblommig förra våren och blev helt baff när den drog iväg. den delade sig, tyvärr lite för tidigt, men nu har bägge två var sin tjock pinne och jag har försökt binda dom så att de inte ska spreta åt olika håll. Min make tyckte inte om doften så i år får den vara på altanen, men jag har 2 småttingar på gång som jag bestälde i vår. Han har inte ännu upptäckt dom i växtrhuset. säg den friden som varar ..... Lycka till ..... tummenupp.gif .. fuchian

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-08-2025, 02:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon