CITAT (Solstorm @ 10-06-2010, 13:23)

Jag är så trött på när man försöker framhålla att hon bara blev dömd för att hon var närvarande när någon annan mördade. Hon har ju tidigare planerat mord och rån som andra genomfört. För att inte tala om allt annat hon gjort, bedrägerier osv. Hon har på inga sätt blivit felaktigt dömd, och det är inte synd om henne.
Hon tycker inte ens synd om sig själv och det är väl ingen som sagt här heller att det är synd om henne. Det jag kan tycka är att hon har sonat sina brott med råge och att man inte ska fortsätta att straffa någon som suttit av sitt straff. Det är ett tragiskt levnadsöde från start och jag tycker att det är rätt intressant att höra vad hon själv har att säga. Hon sitter inte längre inspärrad på ett fängelse utan ska under det kommande året försöka lära sig att fungera som en fri människa med allt vad det innebär för en människa som missat i stort sett all samhällsutveckling de senaste 28 åren.
Jag vet inte vad du har för källor till dina påståenden om vad hon gjort sig skyldig till men faktum kvarstår att hon inte har mördat någon även om hon varit med.