Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Vågar man starta en ny infekterad partidebatt här? GP. Personligen är det pest eller kolera för mig. Tycker alliansen har försämrat för många men det vete 17 om de rödgröna är bättre. Mitt förtroende för Sahlin är lågt, hon bara pratar.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 4 792
Medlem nr: 5 891
Många tycker dåligt om Mona och är därför tveksamma mot att rösta på S - men röstar på Fredrik och glömmer vilka som står bakom honom och som i själva verket bestämmer.
Partiledaren är bara ansiktet utåt och har lite att säga till om när landet ska styras.
Har ingen uttalad åskikt om vem som ska styra landet - är för dåligt uppdaterad men som sjuk och som anhörig till ännu sjukare har jag blivit väldigt medveten om försämringar i vården och även när det gäller mediciner.
I snart 20 år har jag ätit Waran, en blodförunnande medicin som är ganska billig men sedan beror det ju på medicineringen och nu när denna livsuppehållande medicin inte längre omfattas av högkostnaden blir det en kostnad på nästan 1 500 kronor per år för mig, mina andra mediciner gör att jag väldigt fort får frikort.
Skulle kunna skriva sidor om alla försämringar i vården men vem vet om inte de rödgröna gjort samma nerdragningar - vill alltså inte ta partipolitisk ställning på ett forum