CITAT (Motti @ 12-06-2010, 23:55)

Klart som korvspad att vi ska hålla på våra svenska traditioner !det är vi som bor i detta land som bestämer vad som gäller här !passar det inte så kan de flytta till ett annat land.-
Tycker du att vi ska tvångsutvisa hip hop-are??? Knappast något svenskt mode eller en svensk subkultur, ändå är många ungdomar det.
CITAT (Motti @ 11-06-2010, 23:30)

Netha håller med dig till hundra !varken niqab eller burka hör hemma i sverige eller slöja,dom som invandrar hit vet nog hur vi lever här innan de kommer hit,om det nu är så viktigt för dom med Niqab burka och slöja ,varför inte välja att fly till ett muslimskt land då som tex Saud Arabien ,om jag som svensk skulle tvingas fly till ett annat land skulle jag deffenitivt inte fly till Iran i alla fall utan till ett Euorpeiskt land som stämmer överens med mina religösa värderingar.och som jag sa i tidigare inlägg så vill ja inte att mina barnbarn ska komunisera med ett tygskynke.
Människor på flykt har sällan många valmöjligheter. Sen tvivlar jag på att någon muslim eller ej vill fly till Saudiarabien som är en auktoritärt styrd diktatur.