Medlem
Antal inlägg: 47
Medlem sedan: 16-06-2009
Medlem nr: 24 233
Hej jag har sökt och sökt efter en pelargon som heter Karin, skulle så gärna vilja ha en som min moster Karin hade , hann inte få en innan hon gick bort i canser. =( Hoppas nån kan hjälpa mig.
Medlem
Antal inlägg: 47
Medlem sedan: 16-06-2009
Medlem nr: 24 233
Det är inte nån av dom, denna är laxrosa med vitt ute mot kanterna. Den rätta bilden finns på pelargonsällskapets bildgalleri . Där står den som äppelblom.