CITAT (Gunilla T @ 18-06-2010, 14:35)

Hur i hela fridens namn kan min tråd om fåglarna utvecklas till detta?
Jag bad dig respektera ämnet fuchia men du valde att inte göra det. Du är oförskämd mot andra som skriver i forumet och du citerar och svarar dig själv...

ingen missförstår dig, dina inlägg är kränkande.
Du lärde dig inget när du blev avstängd - synd om du är intresserad av odling.
Fuchsia heter det förresten...
GUNILLA T, Har du inte läst i början av denna sida? Där jag ber om ursäkt och att jag fattade fel, när jag inte läste tråden från början. Har du missat detta inlägg, eller annars är du ute efter mer bråk, det vete f...n, jag har skrivit och förklarat mig, men vad är det då om du inte inse det jag skrev en stund sedan.
Joo, det är jävligt synd om växterna, det håller jag med om. Om du skulle titta i medlemregistret ang min signum, skulle du se att det är många som använder det i olika former, så jag har min egen version, som de flesta om denna namn.
Du ska inte komma med lögner .... jag vet inte vem som sprider dessa lögner att jag har varit acstängt, stämmer inte. Varför ska jag ta på mig nån annans fel och brister. Läs lite mer om andra inlägg i olika avdelningar, då ska du se på kattfajter.... Jag häpnade hur vissa beter sig, då är jag bara en piss i Missippi...

Det få vara nog me era elakheter! ... Fuchian ..