CITAT (Motti @ 18-06-2010, 23:52)

herkules !tror du inte jag vet det !jag är 57 år och har nog varit med om både det ena och det andra men man kan inte gräva ner sig i allt elände då försvinner man till slut som människa ,man måste se det ljusa i livet också annars skulle man inte orka med.Visst finns det orättvisor i livet det kan jag skriva under på direkt men man måste ändå leva sitt liv så ljust man kan annars går man under.Det finns sååå mycket fint i livet glädjs åt det det överväger det andra mörka

jag lovar

Hej Motti, Du har rätt och dina åsikter och inlägg visar att du är en reko människa. du har fattat att man inte kommer någonstans med negativt och hat, även att dessa finns ju hos oss, men varför är en del så in i vassen dumma att de inte ser det positiva eller börja se det. Här i forumet har vi mött många sortes människor, de är mest trevliga och har något med sig till andra. Sen finns dom som ska förstöra för alla, särskilt om man inte håller med, men för bövelen, vi är inte här och försöker omvända folk.
Det lilla jag har hunnit att läsa, hamnade jag på denna debatt ..... ang. Brölloppet idag. Det har blivit så mycket av det att man orkar el. tappar intresset även att man önskar dem ett gott liv. Brudparet, menar jag.
Jag märkte att du har redan fått negativa åsikter av en viss person, igår var det min tur .....

... Fuchian ...
Redigerat av fuchian: 19-06-2010, 08:00