CITAT (fuchian @ 19-06-2010, 09:59)

Hej till ryss-6opn .... En fråga, är det inte brukligt att brudens föräldrar betalar kalaset? Från en egen pengapung ..... i vissa fall kan brudgummens föräldrar bidra, om det visar sig att det inte går riktigt ihop sig.
Nutidens ungdommar brukar också spara undan det de kan till sitt bröllopp, Har du andra förslag?
Jag förstår att i detta läge är ju det vårt kungahus som har brölloppet, men de har så det räcker i kassan att det kunde räcka, men sedan, hur ställer man sig i en fråga --- det blir ju inte ett privat bröllop vi talar om. även då håller jag fast mina slantar .....

Fuchian ...
Men en vanlig person har ju knappast förmånen att få sitt bröllop bekostat av andra bara för att individen i fråga gör händelsen offentlig. I så fall borde alla ha den rätten. Alla eller ingen. Dessutom så handlar det inte om normala summor nu, utan om ofantliga mängder pengar. Jag har inget intresse för det här bröllopet. Låt mig då slippa bekosta det.
CITAT (ryss_бори @ 19-06-2010, 00:55)

Trådstarten bidrar ju inte till något diskussionsunderlag för fem öre. Skyll er själva om tråden blir förstörd när ni inte ens kan formulera en relevant frågeställning.
CITAT (Anki på Öland @ 19-06-2010, 10:31)

Usch så trött man blir.... 3 nick nu som skall sjafsa sönder varenda tråd som startas
Anki